Modevisning

Sitter just nu på bussen och är vrålhungrig för hann inte äta frukost för att jag hade så mycket att fixa inför Modevisningen som vi ska ha idag! Är jääävligt nervös eftersom vi har genrepet först idag, tänk om inget är som det ska? Sen har jag ju inte provat kläderna på vendela (hon ska gå modell för mig) så tänk om det inte passar? eller att hon inte kan gå i dom skorna jag har valt? oherre, det är så mycket just nu!
Elin är iaf helt klar och jag är supernöjd med hennes look, kommer se grymt ut tror jag :)
Min mamma, syster och min brors flickvän Marie kommer även idag så det är kul! Och något som jag blev extra förvånad och glad över är att rasmus, rasmus systrar och förhoppningsvis hans mamma kommer med! :D
Det kommer bli en grymt rolig, men stressig dag idag :)
lägger ut bilder sen! :)





Sneakpeak! bara testsmink så inte perfekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: