Ny inflyttad!

 
 
Nu är vi äntligen klara med flytten och allt som ska flyttas är flyttat så nu handlar det väl bara om lite tavlor,någon byrå och småfix kvar, vi får se vad det blir! men jag tycker ändå att vi har fått det mysigt! haha låter som att det är min lägenhet men blir lite så när det typ är jag som inreder hehe. Längtar tills det blir ordning på riktigt, vi har hittat en jättefin och stor tavla som ska vara över soffan sen :) och så har jag gått och tjatat på rasmus om att han ska köpa soffkuddar och filtar med men det får bli nästa månad för det har ju redan kostat honom massa att flytta så jag får lugna mig hah :)
Ursäkta dom dåliga bilderna men min kamera börjar ge upp! Ser mysigare och större ut i verkligheten :)
vardagsrummet
Hylla som sitter höger om soffan, gav honom bokstäverna i inflyttningspresent och tänkte skriva ut en bild på oss och sätta där :)
Köket!
 
Sovrummet, mycket större i verkligheten men fick inte med det! är lite kalt nu men det blir bättre sen!
Badrummet! Märks det att vi gillar rött? Hade tänkt inreda i varma färger, gult, rött och orange i och med att lägenheten är ganska färglös och kall :)
 
 Hallen med Rasmus fina grenrör
Börjar redan trivas här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: