Glossybox

Igår när jag var hos elin så fick hon sina glossyboxae (hon har dubbelbeställt och orkar inte avbeställa, latfan) och hon fick såå fina grejer så blev ju skitivrig att gå hem och kolla min, så när jag kom hem så låg den i brevlådan och väntade på mig :) Men jag fick lika fina grejer själv :) kunde la dock levt utan fotkrämen hah
 
* En makeupremover penna
som man kan använda om mascara, eyeliner eller läppstift har kletats ut. bra grej att ha i väskan!
* En lystergivande primer
Lyster gillas!!
* En eyeliner/mascara i färg
en mascara och eyliner i ett, i en brun/bronsig färg, alltid kul med lite färg!
* En highlight från sheercover
en väldigt guldig highlight som jag har höga förväntningar på.
* En fotkräm
säkert bra om man vill pyssla om sig själv lite extra, dock smörjer jag aldrig in mina fötter så den här lär bara stå och ta plats hah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: