Blond och lars-åke glasögon.

I förrgår slingade jag och klippte håret, blev supernöjd med färgen och allt! Men är så himla ovan vid det, känner mig blond, fast det är jag ju såklart inte, känns så för att jag har haft så mörkt hår innan :)
Vet inte riktigt om jag passar i det riktigt än, men är säker på att jag kommer känna mig mer bekväm i det sen! :)
Igår var det tjejkväll i stan och jag gick med mamma, vi shoppade smink och nagellack, jag köpte smink till balsminkningarna jag ska göra, så ser fram emot att prova dom!
Nagellacket kommer kanske på bild i ett annat inlägg, det var ett blått liquid sand nagellack från OPI, såå fint!
Vi gick också in i en affär med aaas fina smycken och jag blev helt kär i ett halsband men ville inte köpa det för det hade svidit i plånboken! Men sen när jag kom hem så kommer mamma med en present, och gissa vad det var i? HALSBANDET! Älskar dig mamma<3
Vad händer idag då? Vaknade upp med huvudvärk så får se om jag orkar gå på sminket som är i eftermiddag, sminka med hög musik och huvudvärk är inte så kul..
Sen ikväll så kanske jag ska till Martin, beror på om Robin o Rasmus ska dit eller inte, Martin ska ha lite grillfest så det blir nog kul!
På lördag ska jag nog till pappa tror jag, han ska ju flytta ifrån bberg nu :(( Men iaf så ska jag hjälpa till att städa lite inför husvisningen :)
Juuust det, ska ju köpa nya glasögon och bestämde mig för ett par lars-åke glasögon! Fråga mig inte varför, men för mig är det Larsåke glasögon! Man skulle också kunna kalla dom pilotglasögon men det är inte lika kul.
Passar veeerkligen inte i glasögon men dom här är iaf bättre än mina förra :)
Fått reda på en grej som irriterar mig sjukt mycket, varför ens liksom...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: