GelLack

Idag stod entrepenörskap och svenska på schemat. Efter entreprenörskapet så skulle vi egentligen haft naturkunskap men vi hade visst hemuppgift, men den skickade jag in förra veckan haha, har blivit så jäkla stud så det är galet! Iaf då hade vi hål på fyra timmar tills svenskan började så jag och Heena drog hem till henne och så gjorde hon gellack naglar på mig. gellack är inget vanligt nagellack. Detta nagellacket kan hålla i upp till två veckor, asgött att inte behöva måla om dom ju! Man torkar naglarna under en UV lampa efter varje steg. Vet egentligen inte så mycket om det här lacket än, är inte så påläst men vi ska lära oss det nästa år i skolan och ser jättemycket fram emot det! Nu så sitter jag på bussen med Billy påväg hem :) Tänkte se sista avsnittet av vampire diaries på säsong fyra annars vet jag inte vad jag ska göra ikväll.




Korta naglar, filade ner dom för att få dom jämna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: