Jacka

Ååh vad jag är sugen på en ny jacka!! Är sugen på en oversize skinnjacka nu till våren, vill ha i en i bikerstil.
Är såååå trött på min gamla skinnjacka som är typ 3 år. Funderar ju dock på om jag vill ha råd att köpa en ny jacka (jaa, VILL ha råd, har råd men vet inte vad jag vill lägga pengar på) känns ju som att om jag köper en ny så är jag pank sen och kan inte göra något :) Sitter i mitt huvud, för jag vet att jag egentligen kan överleva på 500 spänn i månaden.
Sen till sommaren så vill jag ha en ny jeansjacka också hehe. också den vill jag ha i bikerstil, har inte hittat drömjackan än men jag letar fortfarande! Finns en snygg jeansjacka på Lindex, har inte provat den än, kan hända att den är asful på :)
 
 
 
 
 
 
 
Älskar den här!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: