Lööördag

Dagen började grymt bra, vaknade upp med min älskling, och vid klockan 11 eller någonting så ringer peraxel (en affär i Ulricehamn) och säger att jag har vunnit klockan som jag var med och tävlade om på tjejkvällen i torsdags :D Blev så lycklig! Eftersom mamma så gärna också ville ha klockan så beslutade jag att vi skulle dela på den, att det är bådas :) Ska hämta upp den där i veckan!
var ju på lite fest igår, jag och Martin blandade bål och skötte grillen :)
Jag var ensam tjej där bland massa bilintresserade killar med haha, men det var kul ändå! Stötte ju som vanligt på kompisar till min bror där haha. Sen senare på kvällen drog vi ner till stan och där träffade jag Elin och massa andra roliga människor :)
Nu ikväll ska jag väl åka till pappa, får väl se vad jag kan hitta på där :) Rasmus kanske kommer ut sen, får se :)

Har förresten på mig det nya liquidsand nagellacket som jag och mamma köpte, jättefint!!








vet inte vilken färg vi ska välja, jag tycker om den rosa och mamma den svarta, samtidigt är den vita jättefin den med! Hjälp?




Hittade inte en bålskål, men det fick bli en nyinköpt hink ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: