Måndag 22/3

Kom på när jag skrev rubriken att jag och Rasmus har vart tillsammans i 1 år och 8 månader imorgon, Myyys!

Har precis satt i mig den som kan ha varit världens goaste räk/kräftmacka med avokado och räkröra. Det sååå gott och nu är jag så jävla mätt så..jag vet inte vad. Jag får nog ta att bli bättre på att blogga tror jag, bloggar när mina kompisar säger till mig haha :)

Helgen då? Jo tack, helgen har vart en blandning mellan bra och dåligt, men mest bra :) I fredags gjorde jag typ ingenting, var i skola till 16:40 :/ I lördags så skulle jag vart med Rasmus men han höll på med sin bil så drog och var med lite gooooa gamla vännerrrr, och nya vänner(?) Och i söndags var jag på dop för Rasmus brorson Mio :) Efter det så drog jag och Rasmus till Martin och sen vidare in till Borås för att titta på race :)

Det är helskumt, för nu för tiden när jag går ut (fest eller vad som helst) Så träffar jag nästan alltid på folk som känner mina syskon som är 7 och 10 år äldre än vad jag är haha, lite illa, är alltid yngst typ.

I onsdags så köpte jag en ny eyeliner som visade sig vara vrålbra och lätt att använda, också lätt att tvätta bort med bara vatten vilket jag tycker är bra!
Ja men det här blev ju en jävligt lång text men iböand behöver man skriva av sig!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: