Två dagar i raad!

Bloggat två dagar i rad nu, känner mig duktig haha! och jaaa, alla bryr sig.
Vi gjorde bröllopsfrisyrer idag på hantverken, tyckte det var jättekul faktiskt! Frisyren skulle inkludera en slöja och en krona, eftersom vi i första hand skulle öva på fästen (fästa slöja och krona då haha). hade lång dag i skolan idag, ända till 16:40, så kom hem runt halv sex..men bleev sååå glad när jag kom hem för då var Syster och lilla Ella på besök så då satt jag och pratade med dom lite dom åkte hem, myyysigt! Ska slinga håret imorgon, är lite nervös för vet inte om ljusare hår kommer passa mig!! bild på ungefär hur jag vill ha det finns nedan. Nu hade jag tänkt lägga mig och titta på lite film, kanske till och med kan somna lite tidigare idag :)






mosters tumme är mumsig!








Hårfärgen jag vill ha! Hade ju inte haft något emot att se ut som henne heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: