Jag måste vara världens sämsta bloggare..

I helgen var det massa fest, först i fredags hos björn persson, gick dit med elin och rasmus, var nykter hela kvällen så vet inte om det berodde på det men jag hade inte alls kul, kändes som alla mest bara satt och stirrade in i väggen tillsammans och lyssnade på musik...
i lördags så blev det inte riktigt som jag trodde för det blev lite missförstånd. Albin frågade mig om jag ville hänga med och om han skulle hämta upp mig och jag trodde han menade åka med till torpet eftersom han hade vart där innan på dagen så jag tog med hela mys paketet, mjukis, datorn, var osminkad, hela kittet! så visade det sig att han menade att vi skulle på festen han hade nämnt tidigare på dagen hahah men som tur var fick jag låna plattång lite smink och en klänning av linda så det löste sig och jag hade faktiskt riktigt roligt den kvällen! massa gamla kompisar :)

Igår och idag har jag vart med amanda, igår kväll var Fabian med oss och vi hade ett litet tremanna party, less is more! vi hade askul och sanning och konsekvens slutade med att amanda var utklädd till mumie/inlindad i papper och satt och pratade som en bebis och jag kröp runt och skulle låtsas vara katt haha orkar inte.
Har iaf haft fett kul dom senaste dagarna och imorgon ska jag träffa linda för en fika, myysigt! :)

lite bilder




/normal tjej





liten uppsättning jag gjorde på mamma :) fina mamma <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: