U-port

Det var ju u-port i helgen. En ny festival i ulricehamn som hade premiär i fredags. Det var ägaren av restaurang bryggan som hade ordnat det hela och det blev faktiskt jättelyckat! Det fanns 6000 biljetter och jag tror att alla blev slutsålda :) Äntligen någon som vågar satsa 100 % på något i ulricehamn!
Jag köpte helgpass och var där både i fredags och igår :) fredags var askul även om jag typ inte lyssnade på några artister, bästa artisterna i fredags var ju Darin, Carolina Wallin péres och familjen, såg ju dock bara familjen och dom var helt okej, var lite jobbigt eftersom det var så mycket folk!
Igår var det syster sol, huset, the sounds och teddybears som var värda och se men jag såg bara the sounds och teddybears och dom var grymma! jag, rasmus och elin stod nästan längst fram när teddybears spelade och det var så grymt! synd bara att vi tappade bort varann typ hela tiden, det förstörde ju typ allt kände jag, var inte alls taggad på fest utan kände bara att det var jobbigt, berodde la på allt folk :/ Jaja, är säker på att det blir grymt nästa år med!







gulligt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: