Veckan

I fredags började skolan, fick sitta och vänta mestadels av tiden till klockan 2 och sen fick vi åka hem. Jag trodde att vi skulle sluta klockan tolv så jag kunde hämta min löneavy och leg så jag lunde lösa in min lön på banken men det stängde ju klockan tre så jag var rätt irriterad när jag kom hem, dålig dag helt enkelt! Men något som gjorde min dag bättre var att jag o Rasmus skulle fira våran tvåårsdag lite :) detta gjorde vi genom en tvårätters middag som vi lagade själva, åkte ner till ica och köpte allt vi ville ha, köpte kött som kostade 200 spänn haha men man har ju bara tvåårsdag en gång liksom :) sen så åker ju jag o rasmus till Stockholm i helgen så vi tänkte fira lite mer då :) godaste maten på länge! På lördagen så var jag och mamma nere på stan och "shoppade" lite, jag köpte en ny hudvårdsserie från clinique och mamma köpte både smink kläder och en body splash från Vs, lyckad shopping! på lördagskvällen tog jag och Rasmus det bara lite lugnt, tittade på film. Rasmus hade vart på någon bilgrej hela dagen så han var trött.Gjorde dock iordning min fina mamma lite för hon skulle bort och vi var ju tvungna att testa det nya sminket! Fina mamma <3Fick förresten reda på en grej om bröllopet vi ska till i Stockholm! Bordsplaceringen är gjord så att man inte känner någon man sitter med, sååå kul för mig som inte ens känner rasmus släkt alls från Stockholm (det är rasmus kusin som ska gifta sig förresten) kommer ju bli såå pinsamt! jaja vi får väl se hur det blir. Tänkte ha min gula klänning då iallafall :)
 
massa kläder på sängen heh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: