11/2

hej hallåee, idag har jag vart och jobbat, för er som inte vet det (tänkte eftersom att det är så himla många som läser min blogg) så jobbar jag i cafét på simhallen :) Jobbade med Lisa, har inte träffat henne på jättelänge så det var trevligt! :)
Idag har det vart precis lagom mycket att göra, inte för mycket mat-ruscher vilket är skönt. Kom dock en timma för tidigt imorses haha, började 12 men trodde jag började 11, så kan det gå :) men ist fick jag lägga mig i massören i en halvtimma, massören är typ en "massage säng", asgött och hade verkligen ingen lust att börja stressa i caféet efter det kan jag säga haha :) Men jag har tänkt på en sak...När man jobbar så är det så himla mycket roligare att göra tråkiga saker än när man är hemma, det är så mycket lättare än hemma på något vis.Och nu tänker säkert ni som.läser det här "är hon korkad eller? klart det är eftersom du får betalt" MEN jag är hundra på att jag absolut inte hade tyckt det var roligt att plocka ur diskmaskinen hemma även om jag hade fått betalt! Tycker även att det är mycket roligare att plocka ur diskmaskinen hos någon annan än mig själv också. min diskmaskin är nog jävligt tråkig haha. Nämen det är väl för att det är ett måste som gör det så himla jobbigt antar jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: