13/2

Gud vad tiden går fort! halva februari har redan gått. Vaknade klockan halv nio imorses av att det var för ljust i mitt rum haha, känns så skönt att det börjar bli ljusare ute nu! man blir så deppig när det är mörkt. längtar såå tills all den här snön och kylan är borta och till våren! Hatar att behöva ta på mig en tjock vinterjacka, vantar och halsduk så fort man ska någonstans, inte så smidigt direkt.
Igår var jag iallafall med Linda, det var så längesen jag träffade henne, eller man har väl setts på fester och på stan och så, men det är ju inte riktigt samma sak. Vi gick på stan lite och handlade present till min bror som fyller 25 på lördag, och fikade lite på torgis :) och sen åkte vi hem till mig, hon hade ju inte vart hemma hos mig innan..och vi har ju ändå bott här i snart 2 år hah, illa! Vi pratade gamla minnen, åt godis och tittade på film. Det är skumt att någon som man inte träffar så ofta kan veta så himla mycket om en, Linda har ju minne som en elefant så hon kommer ju ihåg allt dumt jag har gjort i mina dar, även sånt som jag har glömt haha. Men det var superkul att träffa henne igen! Får verkligen hoppas att det inte dröjer
så långt tid igen innan vi träffas :) Idag har jag väl inte planerat så mycket, har hand om Leo, våran hund idag så ska väl ta o gå ut lite.med honom snart :) Sen kommer Rasmus och hämtar mig vid fyra-halv fem så ska jag sova hos honom :) det är ju trots allt alla hjärtans dag imorgon ;))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: