19/2

Om sex dagar är det löön! Jag har vart så grymt dumsnål den här månaden, har inbillat mig själv att jag inte har haft några pengar bara för att jag fick mindre lön än vanligt..dumt att vänja sig vid en högre lön egentligen, anledningen till att jag har mindre lön beror mest på att detta året så måste jag betala skatt, vilket jag inte gjorde förra året iom att jag inte tjänade tillräckligt mycket :) lönen är ju slut men har ju nästan hela mitt studiebidrag kvar och det känns skönt :) dock kan jag ju inte använda dom iaf, även om jag hade velat det eftersom jag, min dumme fan har spärrat mitt kort eftersom jag slog in fel kod för många gånger, var helt övertygad om att det var rätt kod. Aja, får skylla mig själv, får lösa det imon :)
Ibland är jag så sjukt klantig! Har förövrigt gjort sönder mina glasögon och var tvungen att slänga mina linser för den här månaden bara för att jag hade glömt etuiet, så nu får jag gå o sr suddigt ett tag, bra jobbat Mikaela!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: