20/2

Jag är så sugen på en förändring! Har nääästan bestämt mig för att jag ska bleka slingor till sommaren, men bara nästan. Jag kommer alltid tillbaka till den här rödbruna färgen tillslut och då är det svårt att få håret ljusare utan att det blir orange! för orange hår vill jag ju inte ha..Jag skulle vilja ha lite mer som min naturliga för att slippa den fula utväxten. Dock tycker jag inte om min naturliga eftersom jag har dom alla i Sverige, råttfärgat..eller med ett finare ord cendréfärgat hår :) Så jag vill ha lite guldigt i. Det är så fint att ha ljust hår på sommaren, och det är det jag siktar på. Tänkte bara fylla i utväxten så att det inte ser förjävligt ut och sen bara tvätta ur resten av den rödbruna toningen som är i :) Jag vill ju inte behöva klippa av halva mitt hår som jag oftast behöver göra när jag går till frissan eftersom jag sällan går dit, så jag tänkte bara försöka låta toningen gå ur istället för att hålla på att avfärga det för att kunna slinga :)
Iaf, någon sånt här skulle jag kunna tänka mig, fast kanske inte riktigt lika ljust som på andra bilden :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: