23/2

Halloo..Idag har jag och Rasmus vart tillsammans i 1 och ett halvt år :) Firar inte med något spec idag men vi tänkte fira mer nästa helg då lönen har kommit :-D Igår var det fredag, hade först bild där jag sminkade skuggning, man skulle härma en bild och jag valde en bild på Elisabeth Taylor. Såg helt galen ut men tror att resultatet kan bli ganska bra tillslut :)
På sminklektionen så sminkade jag Heena, vi sminkade 50tal med en glad eyeliner och glansiga röda läppar :)
En riktig sminkdag för sen när jag kom hem så gjorde jag en persikofärgad sminkning :)
Imorgon så blir det jobb på simhallen så det blir nog en vääldigt lugn kväll för mig ikväll (typ sitta hemma själv och äta morötter o dipp) ;(














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: