4/2

 
Sitter i biblioteket i skolan och kollar på bilder på när jag var i cypern i somras. Helt sjukt hur mycket jag längtar tillbaka dit. Enda gången jag har vart på utlandssemester med (nästan) hela min familj (alla förutom pappa). Förhoppningsvis blir det utlandssemester tills sommaren med, beroende på om jag har pengar :) Men vet inte med vem, och vart jag ska åka än hah, planerarn (Y) Min pojkvän ska ju åka till Las vegas med sina kompisar i sommar säger han ju...dissa mig bara, gör det :o Haha nämen hade vart kul att åka med honom men det hinner vi nog med någon gång :) Och Elin ska ju åka på studentresa och sen med sin pojkvän så jag får la ragga någon annan reskompis! :) Här kommer massa bilden från cypern!
 
 
Min mamma är neger.
Syster
Bror
Peter, min systers fästman :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: