Addicted

Ligger just nu och kollar om supernatural från säsong ett haha. Är en sucker för fantasyserier och har följt en serie som heter supernatural, är på säsong 7 egentligen.. det handlar om två bröder, Sam och Dean Winshester som jagar övernaturliga varelser och båda två är så jävla as-mega-hunk snygga och är väl kanske en liten anlednig till att jag inte kan slita blicken från skärmen hehe.
eftersom vi inte har något internet hemma så har jag inte kunnat fortsätta mitt tittande, så får vänta tills jag åker till Rasmus :(



Dean, så jävla snygg så att man smäter. Gift dig med mig!?

Sam, hans nittiotalsfrill blir förlåten eftersom den grymt snygga kroppen kompenserar upp det hela. ansiktet är det heller inget fel på heh






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: