3/2

Igår var vi på fest hos Martin. Det var väl egentligen meningen att alla skulle dra till Borås sen och att det bara var förfesten men det blev inte så :) Istället så drog vi alla ner till hotellet vid elva. Jag och Colleen kom ju såklart inte in eftersom vi inte är 18 än men vi träffade folk i stan och stod och pratade med dom tills Rasmus ringde och ville gå o käka pizza eftersom det tydligen var alldeles dött på hotellet, och efter pizzan så drog vi hem :) Det var en mycket lyckad kväll och utan bakfylla såhär dagen efter, det är så det ska vara! ;)gjorde en guldig sotning igår med lite "wet look", använde mig faktiskt av cremeeyeshadow (lät så jävla dumt på svenska så skrev det på engelska istället haha!). Lite ovant att ha så mycket smink på mig men det är kul till fest! :) det såg mycket bättre ut i verkligheten dock, måste försöka få igång min kamera så jag slipper ta med mobilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: