Fotografering

Hade praktik 10-12 för sen skulle jag åka o styla på en fotning, och nu sitter jag på bussen hem till ulricehamn. Det var en elev som går textil på almås som har gjort kläderna, men så behövde hon stylister som kunde styla modellerna och då ställde jag, Olivia och Elsa upp. Och det var sååå kul! Det var tydligen en väldigt duktig/känd fotograf som vad med och fotade också, kommer dock inte ihåg namnet nu.. Jag fick styla två modeller och har gjort både hår och makeup :)
Som vanligt blir ju sminkningarna inte rättvisaeftersom jag har tagit med mobilen, på första modellen har jag gjort en ljusrosa/brun sminkning men den ser brun ut. Och på den andra modellen så ser det rosa/lila ut, men den var rosa/svart/grå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: