Frans och brynfärgning

Idag har vi färgat fransar och bryn i skolan, det var kul eftersom det var så himla längesen vi gjorde det sist! lite utan det man hade lärt sig hade man ju glömt bort, det var ju ett år sedan vi hade det sist..
Jag har dock bara låtit någon färga mina fransar 1 gång för att jag tycker det är så sjukt läskigt! Det är nog just att jag hatar att få saker i ögonen, hatar tom att få vatten i ögonen för att jag får sån panik. sköljer aldrig ansiktet under duschen tex hehe. Iaf, jag blev nöjd med resultatet! Dock blev ögonbrynen lite för mörka men det är ju bara så insensivt i början, blir bättre sen. Tyckte det blev stor skillnad med tanke på att min normala färg är mörkblond :)
Tog tyvärr inga bilder medans vi höll på o färga varann men ska försöka komma ihåg det tills nästa gång! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: