31/1

andra dagen på bettans hudvård och idag har jag vart med och kollat på frans och brynfärgning och en ansiktsbehandling med por-rengöring. Jag har väl inte fått göra så jättemycket än, har fått lägga concealer på kunden som gjorde frans och brynfärgning :)
så jag har använt mig av ett mineralsmink som heter bare minerals.
Jag är inte så mycket för mineralsmink, mest mineral concealers och foundations eftersom dom flesta nästan ser lite glittriga ut, och så tycker jag inte att dom täcker så bra.
Men bara för att det inte passar mig så behöver inte det betyda att det är dåligt! Det som är bra med mineralsmink är ju att det inte täpper igen porerna, utan låter huden andas :)
Iallafall..ikväll har jag vart med bästaste Elin.
Har inte träffat henne på kanske en månad, och det är ju egentligen skittråkigt att man inte träffas oftare men det känns ju som tiden inte räcker till! På vardagarna är det ju skola och på helgerna åker hon ju till sin pojkvän i gbg :/ Jaja, man får ta sig tid helt enkelt! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: