Äntligen 18!!

Igår var det min 18 årsdag, äntligen! längtat som en tok i 2 års tid. Tror väl att jag ska inviga min 18årighet imorgon genom att gå på krogen, vi får se..jag ska iallafall ha lite förfest här hemma och sen får vi se vad som händer :) Igår så började dagen med att jag tog bussen till jobbet, åkte gratis för kortmaskinen funkade inte och jag fick till och med lite skjuts utav busschauffören för att jag skulle slippa gå så långt. sen fick jag räkmacka till frukost av pappa på jobbet och kinamat till lunch :) Sen när min lunch var slut och jag började jobba så ringde rasmus och sa att han stod utanför och när jag kom ut så satt han i bilen med blommor till mig :$ så söt är han <3 sen på kvällenn kom mim familj hit och firade mig..fick massa fina presenter! fick 1000 utav pappa och 500 utav mormor och morfar, 400 i presentkort utav fam Lund som gäller i massa affärer i ulricehamn. fick en 6 månaders prenumeration på glossybox av andré, bdellium penslar av mamma och så är Sandra och Peters present påväg :) jag kommer få den ryggsäcken jag önskade mig :))))




jagbocjäh min älskling <3


pappa, , sandra, andré, marie och Ella :) <3


lilla morfar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: