Äntligen sommar

Det är så jävla varmt ute så jag vet inte vad! Skönt men lite för varmt ibland, pool skulle man haft! :) Igår så var jag och mamma hos andré först för att han ska hjälpa henne att sälja motorcykeln. Om fyra dagar fyller jag år och jag gör såklart alltid klart för min familj vad jag önskar mig haha. skickade en länk till min syster på en väska jag vill ha. Sa till andré att jag ville ha en prenumeration på glossybox och hjälpte honom beställa det och i samma veva så visade jag mamma vilket penselset jag vill ha så nu är det beställt haha. Det är så man får vad man vill ha! Pappas present är fortfarande ett mysterium, det enda jag har kvar på min önskelista är tatueringspengar och en steampod! Men steampoden kostar 2000 så det tror jag väl inte att jag får haha :) Rasmus vet jag sen länge vad jag ska få av honom, han har länge planerat att jag ska få hans lilla golf som han har haft i vinter, bara att han ska fixa lite grejer på den :) Jag får se till att ta körkort bara! Sen har jag ingen aning om hur jag ska ha råd med den :( Har ju inget jobb efter sista december för caféet ska läggas ner..
Men jag får väl köra den när jag har råd! :)
Det ska bli så gött att fylla 18!! Man får mycket lättare jobb, högre löner, körkort, krogen. Och jag slipper ha mina föräldrars underskrift på allt! Sweet 18!





min baby är i Norge på bilträff och har vart sen i torsdags, kommer dock hem imorgon men jag saknar dig! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: