GLOSSYBOX

Äntligen har min första glossybox kommit!



bild lånad från www.lindahallberg.se

Den innehöll
1.
En fotgel, luktar typ som tigerbalsam. Inget som jag skulle använda dagligen men något som kan vara kul att ha när man vill pyssla om sig lite extra :)
2.
Ett korallfärgat nagellack. älskar färgen! får bättra på min bränna så blir det ännu snyggare! ;)
3.
En primer. Använde denna igår och tyckte den var super! känns som sammet på huden och tyckte att sminket höll sig jättebra och blev inte alls oljig som jag annars brukar bli i slutet av kvällen :)
4.
En inpackning för färgat hår från goldwell. provade även denna igår och tyckte den luktade jättegott. Tyckte väl inte den var något speciellt dock men helt okej!
5. En duschgel. Luktar ros vilket påminner lite som min mormors gamla parfymer. sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: