Härliga Blidsberg

Igår så var jag och Zeb, Albin, Linda, Linnéa och Emilia och grillade på Flatabadet, jag och Albin badade också, ingen annan vågade haha. Linda, Emilia och Linnéa drog hem vid halv elva, Linda har haft körtelfeber så hon var tvungen att åka hem och vila :/ Men det var kul att träffa henne igen! Sen gick jag och pojkarna hem till zeb (gick alltså från dalum till Blidsberg, sååå ont i benen) och där stog jag i garaget och väntade på att killarna skulle bygga klart sina grejer. Satt och vänta tills klockan tre på natten haha men det är la kul att få prata med dom :) Sen så gick och sov jag hos Albin eftersom det inte finns några möbler hemma hos pappa, så får la sova hos min kusin varje gång jag är i Blidsberg haha ;)
Sen gick vi upp, åt frukost och satte oss i solen och lyssnade på musik tills jag gick hem till pappa och Albin gick till jobbet. Nu så blir det väl att klippa gräset här hemma och senare ikväll så ska jag till izabell på födelsedags/inflyttningsfest :)


söt bild









Albins fina utsikt och soldäck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: