Lugnat ner mig nu

Skulle ju ut till krogen för första gången i fredags och det var jag ju också. Hade förfest och sa att alla skulle komma halv åtta, alla kom klockan halv 9-9 haha. Eftersom bussen till Borås gick 22 : 40 så hann det inte bli så mycket förfest, och det var ju synd eftersom det är på förfesten man blir taggad :/ sen vart det lite drama med som gjorde att festen dog lite mer. men jag hade kul sen iallafall, det blir ju vad man gör det till! :) så kul att alla ville följa med till Borås som var där! till och med Zeb och Albin! Träffade Elsa och Josefin på Harrys med och det var jättekul! Får gå ut någon mer gång med dom! :)För övrigt så började jag jobba på bilprovningen förra veckan, jobbar som vaktmästare där och det passar ju mig perfekt haha. Jag har fixat iordning deras altan, städat och har målat varningslinjer inne i hallarna, fint blev det! Dock har jag lyckats att bli sjuk, precis lagom nu när jag ska jobba och tjäna pengar! halsont och feber, feber var ju bara igår som tur är :) hoppas på att bli frisk typ nu..Imorgon ska jag iallafall åka med Rasmus, Rasmus syster och hennes pojkvän till falköping där Rasmus andra syster och hennes familj bor, det ska bli kul! :)Bilder ifrån i fredags :) kriminellt snygga (min dubbelhaka <3) snuws
Selinas miner ♥
  <3 Och Jobb osminkad och vackerrrr Måste dessutom slänga in några bilder på min fina biiil som jag tvättade för första gången i söndags (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: