Helgen

Ja har inte hänt så mycket i helgen. Åkte till pappa i fredags och Rasmus kom på kvällen så då grillade vi lite.
Sen på lördagen åkte rasmus till mantorp på någon bilgrej. Så jag och pappa grejade lite hemma, är ju rätt mycket att göra när han snart ska flytta :) Kommer kännas sjukt konstigt att någon annan ska bo i vårat hus!
Sen på lördagkvällen så gick jag till min moster, hennes man fyllde år så det var födelsedagsgrill där :) och efter det åkte jag till Rasmus och sov där.
Idag har jag, Rasmus och pappa vart och kollat på crosstävling tills det började regna, vart så jäkla tråkigt vädernu det senaste men det ska bli bättre på onsdag som tur är..


Nu blir det att kolla på wallander och hoppas på att jag kan installera sims, verkar inte gå eftersom det har stått och installerat i typ 3 timmar, fan då..det jobbiga är att jag inte vet om det är fel på datorn eller spelet, tråkigt att köpa nytt spel om det inte funkar iallafall ;(









this is sooo me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: