Helgen

Denna helgen har vart sååå grym! i fredags så var det student här i Ulricehamn och det var så kul att titta på studenterna, och jag var så glad för deras skull! sen efter jag hade vart och firat studenten med Elin och hennes familj så åkte jag, Rasmus och Robin och såg på bio, baksmällan 3 :) den var förresten inte alls så bra som jag hade hoppats! Men det blev bra iaf, men trevligt sällskap blir det mesta bra :)

I fredags så fyllde också min kusin Albin år så på lördagen hade han fest! Galen fest, slutade med att Albin sprang runt naken haha. Massa folk i badade i ån, jag hade tänkt bada man jag var klok nog att inte bada, hade ju inga badkläder...fast det hade iof ingen annan heller. men som sagt, jag var klok nog att låta bli ;)
Rasmus kom till Blidsberg senare på natten, tur att jag var nykter nog att ta hand om honom säger jag bara! Sen var hela söndagen bakisdag, med allt som hör bakisdagar till. Alltså massa flöt.
mamma fyllde också år i söndags så hon fick en flaska av sin favorit whiskey av mig som jag hoppas att hon tyckte om :)

För övrigt så har jag det jävligt gött på min altan här i solen, grill senare kanske?
sista skoldagen idag, såååå gött!!


Måste förresten berätta!!! JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB! känns så jävla gött! Det är på bilprovningen i ulricehamn så jag fick det genom min pappa som jobbar där. kommer bara jobba där i två veckor, men det är i alla fall något och jag är så glad för det! :)



jag och Rasmus i det fina vädret :)








jag och Fabbe i lördags! :)


pappas fiina hus i Blidsberg som precis blev sålt :(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: