Jun. 27, 2013

Igår var jag med Rasmus när han tatuerade sig för första gången. Vi var på Vectorious art i Falköping där Rasmus syrras pojkvän Victor tatuerade Rasmus. Det var tänkt att den skulle bli klar på en dag men det sista verkade inte bläcket vilja fästa på rasmus hud så vi ska tillbaka dit om två veckor. Stackars älskling hade jätteont det sista och det blev jättesvullet :/ Får hoppas att det går bättre nästa gång så att den blir klar. Vi kom till studion vid klockan halv ett och åkte därifrån klockan sju så det var en lång dag! Carro och lilla Cailine kom förbi en liten stund och gjorde oss sällskap så det var kul att träffa dom igen. Cailine är så sööt och denna gången vågade jag hålla henne. Dom är ju så himla ömtåliga när dom är så små så jag är ju rädd för att tappa henne. Men det var mysigt :)
Är lite irriterad på mig själv för att jag har haft ögonen på en tatueringsdesign som Victor har gjort ett bra tag nu men jag har känt att det är så avlägset eftersom jag inte är 18 osv. Så när jag frågade Victor om den var upptagen så sa han att det var en kille som hade hört av sig förra veckan och ville ha den. Så han ska tatuera den idag! just my luck. Skit också, hade verkligen velat ha den :/


Rasmus tatueringsdesign :)


Lilla söta Cailine, hon gjorde massa miner när jag skulle ta kort haha :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: