uttråkad!

Jag är så trött på att ha sommarlov så att det är galet. Inget att göra, ligga och titta på serier och sova typ. Jag längtar tills jag börjar jobba till och med haha, trivs inte med att bara sitta hemma. Jag vill ha något att se fram emot med för då har man iaf något att längta efter, men förhoppningsvis så ska jag och Rasmus ta en sista minuten sen när jag har sommarjobbat lite, hoppas verkligen det blir så! Rasmus har ju aldrig vart utomlands så det skulle vara jättekul att åka med honom ensam :)
I augusti, i och för sig när skolan redan har börjat så ska jag, Rasmus och Rasmus familj åka till Stockholm för att gå på rasmus kusins bröllop. Det ser jag ju såklart fram emot men det är ju inte nu när jag har lov, så det är väl ganska långt kvar. Men det kommer bli kul :)

Igår va jag med Elin som precis har kommit hem från ayia napa..sjuk och febrig var stackarn..hon hade köpt en present till mig, en parfym som jag blev jätteglad för. Så söt är hon, bästa <3 så hon gick och la sig tidigt så då åkte jag en sväng med vendela och zeb till skidbacken för att titta på utsikten, Ulricehamn är så fint :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: