Väntar på att pojkvännen ska vakna..

Ligger just nu i hans säng och väntar på att bebisen ska vakna...funderar på att vara en snäll flickvän och gå ner och fixa frukost...men vem vet när han vaknar ;o igår var jag i Ullared och shoppade liteee. Det var jag, Robin, Rasmus J, och min Rasmus haha, dumt det lätt..men aja. Det blev som väntat, gå bland dom grabbigaste grejerna ;) Sen när jag sist ville gå o kolla på jackor och väskor så var repliken "varför gick du inte dit själv innan?". Haha men jag fick sällskap iaf :).
Från ullared kommer man alltid hem med ett millångt kvitto, men denna gången klarade jag mig ganska bra, kostade lite mer än jag trodde att det skulle, men helt okej ändå :)

Jag köpte:
en "mobilskalsplånbok"
en parfym
3 par trosor
ankelsockar
puder
gooodiis

Troor det var allt haha, var egentligen ute efter en jacka och väska men fanns inget snyggt..

Idag ska jag och Rasmus åka till hans syster Carro, hennes pojkvän Victor och deras lilla nyfödda bebis Caillin. Ska bli så mysigt att träffa henne! Bilder på det kommer nog senare!



on our way




fruktfat ifrån när familjen hade grillkväll i fredags :)



Lilla Ella har alltid tungan rätt i munn. Sötaste!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: