Bal

Idag var det bal i lilla Ulricehamn så jag hade ledigt för att sminka balsmink. Jag sminkade Ivana, Lovisa och Elin :)
Började sminka Ivana redan vid tio och var klar vid elva. Hon fick en guld/brun sminkning med lite aprikosfärgat läppglans, hoppas hon blev nöjd, jag tyckte hon passade jättebra i det iallafall :)

Sen så kom Elin vid kvart över tolv och skulle bli sminkad, på henne gjorde jag rosa/brun sminkning och så satte vi på lösögonfransar på henne med :) och hon fick rosa läppglans. Jobbigaste människan att sminka för övrigt ;) (tycker om dig ändå!)

Sen så sminkade jag Lovisa, hon fick en silvrig sminkning, på henne gjorde jag inte mascara för hon var tvungen att böja sina fransar och min ögonfransböjare var magisk försvunnen så hon tog mascara hemma :)
Jag blev klar med alla vid klockan tre, as ont i ögonen hade jag eftersom jag hade koncentrerat mig så länge. Men det var kul iallafall :)





fiiina Ivana





haha Hon skulle ju aaasoluut göra sina ögonbryn själv med. haha hon var såå stressad när jag skulle ta kort så hann knappt att ta på henne, därav den besvärade minen.





ingen mascara dock :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: