Försöker tänka på annat.

Hänt lite grejer så försöker tänka på annat ett tag för orkar inte vara ledsen just nu. Älskar mina vänner, tack för att ni alltid finns där <3

Sitter i skolan just nu och vi har haft entrepenörskap nu på morgonen och nu sitter jag på naturkunskapen som jag fick reda på att jag inte behövde komma på nu för att jag är klar med allt haha.
Skönt men ändå känns det lite onödigt, fast vad hade jag gjort annars liksom?

Sitter och läser Kissies blogg och hon har skrivit ett inlägg om att killar alltid vill ha typ perfekta modeller medan dom själva ser ut som skit haha. Det är sååå sant. Så jävla dumt egentligen!
Dom har så höga krav på hur tjejer ska se ut, men inte alls lika höga krav på hur dom själva ska se ut. Om en tjej har några finnar i ansiktet så är hon äcklig och ofräsh, medan om en kille ser ut som en pizza i ansiktet så är det helt plötsligt inte lika viktigt?
Om du vill att jag ska vara perfekt får du fan se till att vara det själv också!
Jag tycker absolut inte att det är fel att killar tar hand om sitt yttre, även om jag inte tycker att det ska gå till överdrift såklart, skulle aldrig stå ut med en kille som står och fixar sig framför spegeln lika länge som jag hehe. Men hur kul är det om man fixar sig i ordning och gör sig fin när ens kille inte ens bryr sig om att duscha eller raka sig om man ska någonstans? Då kan dom ju inte förvänta sig att man själv ska bry sig om sig själv heller. Nu menar jag absolut inte att jag har vart med om det här haha, för det har jag inte. Men kan tänka mig in i situationen! :)

På onsdag ska jag fixa min systers ögonbryn, har sagt till henne att hon ska låta dom växa ut för att jag ska kunna få till en ordentlig form för dom är väldigt olika, men ska plocka hennes bryn och färga hennes bryn och fransar :)
Sen efter det så tänkte jag höra med henne om hon skulle vilja skjutsa ut mig till Vendela, för min syster bor ändå i Timmele, och Vendela bor inte långt därifrån :) Så då ska vi ha Harry Potter maraton :D Neeerds!



 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: