Helgen

Det har ju vart långhelg nu och jag har vart ledig sen i torsdags.
I torsdags så skulle ju jag och Rasmus åka och fika för att prata lite slutade med att vi åt middag på Oliven i Borås (godaste mateeen) och gick helt spontant på bio, vi gick på en film som heter "identity thief". Filmen var jätte rolig och det var helt klart värt pengarna! :) 4 av 5 stjärnor (bara för att låta som en äkta bloggare) Sen så åkte vi hem till Ulricehamn, ner till bryggan och satte oss där vid en bänk och pratade om allting, jättemysigt! och nu för första gången på ganska länge så känns allt bra.
 
I fredags så var jag på fest hos Alexandra, jag och Felicia dansade som vanligt loss på dansgolvet där, mimade och grejer och de få killarna som var på festen måste ju trott att det var något fel i huvudet på oss haha.
Kvällen slutade iallafall med att alla ville dra ner till bryggan (jag är ju inte 18 då så var inte säkert att jag skulle komma in) men det gjorde inget för jag mötte upp Rasmus som också hade vart på fest och så var vi med varandra istället :)
Sen i lördags och söndags så var jag hos pappa och övningskörde massa. Hahah, skulle köra till min systers nya hus och var inte säker på när infarten var eftersom den kommer precis efter en sväng så hann inte bromsa in innan jag svängde så racerkörde lite där. Så cool är jag helt enkelt haha, orkar inte med pappas min, han hade nog en liten näradöden upplevelse stackarn.
Var också med Linda en liten stund och färgade hennes bryn och fransar och noppade hennes ögonbryn också. Pappa ska ju sälja sitt hus i Blidsberg nu så jag får nästan lite ont i hjärtat när jag tänker på att jag inte kommer kunna bo där mer nu :( Det ska vara visning på huset i morgon så nu är allt städat till perfektion. Tror att pappa har skurat golven 3 gånger den här veckan haha, söte <3 Men sprang iallafall runt och tog kort i hela huset bara för att jag ska komma ihåg hur det ser ut när vi flyttar :(
 
Här kommer bilder från dagarna som varit
 
 
Vid sjön i torsdags
 
 
Jag i fredags, hade långklänning på mig och det ångrade jag, det är ju inte det bästa att ha på sig om man ska dansa.
 
Mitt rum hos pappa :)
 
Vårat mysiga uterum, mycket minnen här kan jag säga haha.
 
På besök hos Sandra, Peter och Ella. Pappa/morfar och Ella, riktiga linslusar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: