Skitsnack

Haatar skitsnack över allt annat. Vad är det för fel på människor som ena dagen slickar röv som fan på en person och andra dagen snackar skit om personen till andra!? Det är oftast tjejer som håller på så också, killar snackar absolut inte skit på det viset som tjejer gör. Killar skulle aldrig snacka skit om sina nära vänner. Kanske på sin höjd "jävlar vad tråkig han har blivit, fan vilken bög han är" haha och det är liksom inget dom går bakom ryggen med utan kan säga det rakt ut. Medans tjejer kan vara mer "omg asså hon är sån jävla slampa, hon ligger med alla" för att sedan nästa dag vara bästa kompis med samma person. Jag är så jävla trött på allt ihop. Ska undvika allt vad skitsnack heter och sluta med allt skitsnack överhuvudtaget. Det jobbiga är ju att ju mer man pratar och umgås med såna människor desto längre sjunker man ju själv och det blir svårt att inte ta efter och snacka själv.
Den enda personen jag verkligen litar på att hon aldrig skulle snacka skit om mig det är Elin, hon är som en syster för mig och om vi tycker något, eller är sura för något så säger vi det. Min andra halva <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: