Sommardag

Var i skolan idag fast jag egentligen inte behövde åka dit haha :) på religionen hade jag bara betygssamtal, fick C i betyg och är helt okej nöjd med det eftersom jag inte har vart så jätte engagerad i skolan det senaste året, eller i ettan heller för det delen, som tur är blev det bättre på slutet.. annars hade jag nog hamnat på F i många kurser :)
och på samhällen så gjorde jag ingenting direkt..jobbade med svenska istället :) så skönt att jag är klar med nästan allt! tror jag har en gruppuppgift kvar!

Idag känner jag mig lite duktig eftersom jag har vart ute och powerwalkat/joggat i en timma. Och sen när jag kom hem så gjorde jag knäböj så nu har jag spaghettiben och kommer säkert inte kunna gå imon haha! Blir ärligt talat besviken om jag inte har träningsvärk imon!

Nu sitter jag och väntar på kvällsmaten och dricker limevatten, det blir grillat kött med sallad och broccoli..haha går in för nyttigheten här! ;)

Imorgon tar min lilla gosing studenten, så idag har jag fixat studentpresent hihii...Grattis till dig bästis <3




sommar ♥


schleten bild från när jag var ute och gick!









mitt fina nya nagellack :) färgen var fin men kvalitén kass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: