Tjeynare

Ligger här hos vendela i hennes säng, båda ligger och nördar med sina mobiler haha. Men ibland är det skönt att bara slappa :)
Igår var vi hos Zeb med Palmi och Simon och vi satt och snackade, det blev mycket skratt. Känns som att jag behöver det just nu, var längesen sen jag verkligen skrattade..
Jag och vendela åkte la hem till henne vid 12 eller något..men hon somnade ju redan vid tio hos zeb haha :) Harry Potter maratonet lade vi ju ner men det får bli en annan gång! :)

Idag ska jag och Rasmus fika i Borås tror jag, prata ut om saker lite mer och bara umgås..för ni som inte redan vet så är allt lite komplicerat mellan mig och Rasmus just nu. men det är inget jag tänker diskutera på min blogg iaf!

I helgen ska jag vara med massa kompisar, träffa izabell imon en liten stund och på kvällen ska jag kanske till Alexandra för hon ska ha lite fest...sen på lördag ska jag till pappa i Blidsberg och där ska jag vara med Linda, så får vi väl se vad vi kan hitta på där! :)

I tisdags gjorde vi förresten ögonfransförlängning! Thao gjorde på mig men jag hann inte göra på henne tyvärr. men det gör jag nästa tisdag! Tyckte det blev bra, har ganska långa innan så jag känner att jag inte behöver det egentligen, är rätt jobbigt med massa långa fransar som faller av och håller på hela tiden...men antar att dom gör det för att det var första gången vi gjorde det så då kanske man inte har fått upp tekniken så att dom sitter fast ordentligt men det kommer väl :) Thao var så duktig så! grymt tålamod då man måste fästa frans för frans typ 20-30 frasar på varje öga :)


I sängen juuust nuuue




jag igår, det var ju inte så jävla varmt kan jag ju säga


ögat längst upp (eller a, vänsterögat) är inte gjort, då hade vi börjat på högerögat :)

finiish :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: