Äntligen sitter det där :)

Inte hunnit uppdatera om tatueringen än för har vart hos Linda inatt och innan det så har jag väl inte orkat+att jag inte har haft så bra bilder på den för att jag hade massa äckliga plitor som jag fick när har rakade bort småhåren på ryggen haha :) Men dom försvann efter en dag så det var ju tur!

Iaf så var jag o tatuerade mig i fredags, kom dit klockan ett och åkte därifrån vid halv sju, tatuerade mig i typ 5 timmar, och det var timmar av smärta! I början gjorde det ont men sen domnade den lite och sen var dom sista timmarna ganska skit jobbiga, har träningsvärk för att jag spände mig så mycket! Men det var faktiskt aldrig så att jag tänkte att jag ville sluta för jag ville ju bara ha klart den så att den satt där, hade ju vart värre om jag hade gått runt med en halvfärdig tatuering och sen behövt åka tillbaka för att göra andra halvan :)





Här är den iaf! :) Är skit nöjd! Och vet att det kommer bli ännu bättre sen när den har läkt och svullnaden har gått ner för nu är den väldigt röd omkring pågrund av svullnaden och det svarta är väldigt svart, men det kommer bli lite mjukare sen och då kommer man se detaljerna mer :)

Sen vid ett senare tillfälle ska det på en text, vet inte om jag har skrivit om det? men iaf, funderar på att skriva 'strong mind' för att det representerar att inställningen till livet/allt kan vara det viktigaste som finns för att det är det som avgör hur du lever. Komplicerat och jätte svårt att förklara men det viktigaste är ju att jag vet var det betyder :)

Det ska iaf stå lodrätt mot den svarta linjen, det ska alltså inte stå Rasmus Danbo (som på bilden nedanför) ;) Det var bara Victor som drev och ville visa hur det skulle se ut med en text :)
Anledningen till att jag inte ville göra det i fredags var ju för att jag kände att jag ville tänka över det först, för det var ju något vi kom o tänka på dagen före :)




Vi får se när det blir text, måste ju låta denna läka lite först :) Men det kommer bli grymt snyggt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: