Berty Botts bönor i alla smaker



Det var ju dom här jag fick utav Elin efter att hon hade vart i London, i söndags så var jag ju tvungen att smaka på dom, tänkte att dom äckliga smakerna som typ jord och mask inte skulle vara så farliga eftersom det är ju ändå godis liksom. men fyyyfan, den som skulle smaka jord den smakade som att man faktiskt hade tagit en näve jord och tryck in i käften, äckligaste! sen så var det faktiskt inte riktigt meningen, för trodde det var en annan, men smakade på mask också och var nära på att spy, haha naastyy

Sen på måndagen när jag var i skolan så lurade jag massa att smaka haha, så jävla roligt!
Amanda smakade på den som skulle smaka spya haha, den skippar jag kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: