Blir.så.irriterad.

Asså är det bara jag dom blir fett irriterad när något jag har planerat med inte blir som planerat? Och nu bara för att INGET går bra blir jag bara mer och mer irriterad. Fuck you livet, fuck you.

Skulle egentligen vart med Rasmus ikväll efter att han hade vart på en firmagrej, det skulle vara slut klockan sex och han hörde av sig klockan sju och sa att han skulle komma klockan 9-10 och sen blev det senast klockan 11, så blev lite irriterad över det, men äh..antar att jag har gjort så någon gång mot honom med så jag får väl trycka undan min irritation och hålla god min :) Han sa ju förlåt.

Sen fick jag ju med presentkort på en filmsida i glossyboxen, på filmen "the great gatsby" så tänkte se på den och tänkte för mig själv att den här kvällen blir mysig ändå. jag går in på sidan, hyr filmen..då poppar det upp en grej jag behövde installera för att se den och jag tänkte "no problemo, det går fort" och det gjorde det också :) men när jag trycker på play så står det att jag fortfarande behöver installera det där jävla programmet, så installerade om det. OCH NU FUNKAR DET FORTFARANDE INTE! Irriterad pms brud har ni här, vafan är det för fel!? kan jag inte få ha min mysiga filmkväll utan strul. HAT på den här fredagskvällen.

Förövrigt så fyller min älskade bästa kompis Elin år idag så var hos henne i förmiddags och grattade min sjuka bästis, älskar dig! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: