Försöker göra det bästa av hösten

Jag förstår inte folk som säger "ååh hösten är min favorit årstid, då kan man ligga inne och titta på film utan att känna sig skyldig" PEOPLE, vi har fan sommar i två månader om ens det och fem månader vinter, kan lova att du hinner titta på rätt många filmer på fem månader, njut av sommaren istället när du kan vara ute och göra grejer utan att ta på dig 10 kg kläder.

Ja iaf, jag och mamma försökte höstpynta lite med fina ljuslyktor och massa doftljus igår, blev faktiskt jätte fint! Det enda som jag tycker om med hösten är fakiskt att det är så fint med alla löv ute, det blir man iaf lite gladare av, antar att alla årstider har något positivt :)






Mina fina partylite ljuslyktor som vi pyntade med kvistar, bär och löv :)



Mammas fina ljuslykta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: