När ska man hinna med allt?

Idag hinner jag knappt äta typ. Fick stressa i mig frukosten för att hinna till bussen, full fart med mallning i butiken men som tur var så har jag en hel timmas lunch. Nu sitter jag iallafall på bussen påväg hem, eller a, påväg till busstationen för att bli upphämtad av pappa för att vi ska övningsköra direkt haha och jag är vrålhungrig och skit trött! så jag kommer la hem vid åtta typ kanske :) drygt men vad ska man göra, ett körkort vill jag ju ha :)


Har typ 1000 bilder på mat i min mobil. Det här hade ju faan inte suttit fel nu kan jag säga. Jensens favoritsås är DÖDLIG.


Kora bil (typ för ett år sedan när jag nästan typ hade börjat köra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: