OMGGG

Min bror ska flytta till Borås och dom har letat lägenhet sen i maj typ och Rasmus har haft ögonen på Andrés lägenhet ända sen dom började prata om att flytta. Igår så vann André och Marie (hans flickvän) budgivningen på den lägenheten dom vill ha. Så igår så fick vi iaf reda på att det var en tjej som tydligen stod i kö till lägenheten som skulle kolla på den. Vi tänkte att det var kört, MEN nu skrev Rasmus till mig att han fick lägenheten :-D:-D:-D så just nu är jag nog gladare än Rasmus tror jag haha, tycker det är skit roligt att han ska flytta för då kan vi inreda lägenheten hehe. Och jag vet ju lite hur man kan möblera på olika sätt eftersom min syster hade lägenheten innan min bror också, så den går lite i arv ;)
Kuuul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: