Onsdag!

Idag är det onsdag och min och Rasmus 2 år och tre månaders dag :-D Herregud, helt sjukt att vi har vart tillsammans i över 2 år! Det är sjukt lång tid, för mig iaf haha :) Mäter allt i rasmus, och före rasmus tid haha :)

Nu på morgonen så har jag nagellektion, vi ska ha läxförhör men jag hittade verkligen inte boken till det igår så jag har inte pluggat :/ får hoppas det går okej ändå!

I eftermiddag så har jag körlektion och jag ska köra med en körlärare som jag inte har kört med så mycket innan, saken är den att det alltid är en tjej med honom som ska lära sig att bli körlärare och då är det alltid hon som håller i lektionen, hon är jätteduktig men trivs inte riktigt med sättet hon lär ut på, passar inte mig så bra helt enkelt, alla är ju olika! :) Så ska säga att jag bara vill ha med körläraren och känner mig nästan lite nervös för det ahah, töntig som jag är!

Och sen ikväll så ska jag övningsköra in till Borås för att ha utvecklingssamtal på skolan och deet är jag cpnervös för! För att köra då alltså, har ju bara kört i lilla ulricehamn innan! lovar att jag kommer få kärringstopp mitt i Borås! :) Just my luck typ.







Hahah dom här bilderna är sååå jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: