Praktik

I fredags var det sista dagen på praktiken, det kändes ändå skönt, men tråkigt eftersom man hade lärt känna alla där och alla är så himla goa och snälla! Dock är jag lovad att få praktik där nästa period om jag vill så vi får se! :)
Fick ett jätte fint omdömme till skolan och jätte fina avskedsgåvor som tack för att jag har praktiserat där!

Fick en fin påse som alla grejerna låg i


Sen fick jag en fin necessär med
grejer från estée lauder i.









En kräm (står inte men antar dag),
En ögonkräm,
Ett Läppstift som säkert kommer användas flitigt!
En mascara
Och en foudation som är alldeles för mörk flr mig för tillfället men som tur var passar det mamma :)

En till necessär med grejer från Elisabeth Arden i.






En scrub
En lotion
Och ett serum :)

Och en till (!!) necessär med grejer från Lóreal i.





Ett hårspray
Ett volymschampo som också det skänks till min mor eftersom jag absolut inte behöver mer volym :)
Ett prov på hårolja
Och ett nagellack :)

Och sist men inte minst så fick jag en kuvertväska! :))


Den fick hamna på sne haha :)

Tack så mycket för den här tiden kicks ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: