Tattoo

Har skrivit med Victor som ska tatuera mig på fredag. Jag har ju inte haft en klar bild på hur tatueringen ska se ut exakt utan mer haft en liten tanke men inte en helt färdig bild. Det är så svårt att ha det när man inte har någon bild att utgå efter! Hade tänkt mig körbärsblommor i någon lite mer abstrakt stil typ som trash polka/vattenfärgstatuering (visar sen)
Victor tyckte att det lät lite skumt med att ha bara körsbärsblommor som huvudmotiv så han föreslog att vi skulle ha en fågel också, och det tyckte jag lät bra! Dock så verkar han vara lite förvirrad och inte riktigt veta hur han ska få ihop mina idéer till en enda bild men hoppas verkligen han förstår lite vad jag är ute efter iaf!
Känns lite jobbigt eftersom det är väldigt snart och jag vet inte om vi förstår varandra riktigt :/






vattenfärgstatueringar :)





Lite trashpolka som victor har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: