Vaknat på fel sida?

Idag är en sån dag man helst bara vill sova bort, eller hoppa över. pissväder ute, även om det inte regnar så känns så grått och typ disigt ute.

Jag hade inställd svenska lektion så idag så börjar jag klockan 13:30 med engelska prov, pluggade inget igår eftersom jag tänkte att jag kunde komma tidigare till skolan o plugga + att jag kunde plugga på bussen. MEN vad gör jag, jo jag glömmer böckerna hemma (Y)
Hade 2, 5 timma på mig att göra. iordning mig, äta och sen gå till bussen, men glömmer både engelska böckerna, hinner varken fixa håret, borsta tänderna eller ta deo. Så nu sitter jag på bussen och känner mig allmänt ofräsh och tänkte att det kunde vara intressant för er att veta :)

Annars då? Helgen har ju också vart allmänt tråkig eftersom jag inte har gjort något för allt som jag tänkte gjort den här helgen blev inte av. Har övningskört med pappa och sett på film med Robin, Sofia och Rasmus, det är väl det jag har gjort i helgen :)
Jaja, nästa helg händer det iaf grejer! På fredag ska jag tatuera mig, och på lördag (tror jag) ska jag åka till Blidsberg och träffa Linda..så det blir kul! :)

Haha, berättade jag om den "kylmasken" jag fick från glossybox som man skulle ha på ögonen för att dom inte skulle vara svullna när man vaknar? haha den visade sig iaf vara bra till något inatt när rasmus vaknade upp och hade jätteont i ögonen för han hade svetsat utan skydd och tårarna bara rann. Stackars liten. Som den underbara flickvän jag är kurerade jag honom både med kylmask och kyldyna och det hjälpte som tur var! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: