Bästa bästa vän






Det här köpte Elin åt mig när hon var i London, hur bäst är inte hon?
Hade beställt en VS parfym av henne (a asså jag betalade ju den själv haha) så förväntade mig bara att det skulle vara den i påsen men när jag öppnar det så ligger det förutom parfymen ett par vs trosor OCH så har den sneaky bastarden köpt en liten ask med Berty botts bönor i alla smaker (från Harry Potter) och en biljett till Hogwarts, sån som dom har i filmerna, HUR COOLT!? Blev så glad :D
Den lilla Harry Potter nörden inom mig skrek och hoppade av glädje! haha så nu sitter biljetten uppsatt på insidan av min nya garderob (kan skriva om djävulesgardroben sen) bredvid bilderna på mig och elin och berty botts bönorna står bredvid min harry potterbok samling :)
materiell kärlek och massa kärlek till min allra bästa vän som är alldeles för snäll mot mig jämt :) Älskar dig massa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: